Ide megyek,oda megyek. Ezt csinálom, azt csinálom. :D

2009. szeptember 21. 00:35 - Mosolyka

    Voltam hétfőn légzésfunkció vizsgálaton. :) :) És igen,igen… Javulás van! :D Bár a leletekre „csak” mérsékelt javulás van írva, de ez még is óriási ennél a betegségnél. :D Itt az elméleti fő cél a stagnálás… bár ugye tudjuk, hogy az én célom ennél sokkal tovább szárnyal. :D Bár lehet vannak akik azt gondolják, a tánc egy olyan álom ami lehetetlen, de kérdezem én ha valamiért nem is sikerül, de „megmentem” magam az elgyengüléstől és küzdök… nem megéri? :) Vannak merész álmok, ez tény! :) „ Egyszerűen kisebb a konkurencia a nagyobb célok esetében.” :D:D Timothy Ferriss

     Mindig valaki valamit legelőször csinál, aztán ezen felbuzdulva mások is neki látnak. :D   … miért ne lehetnék most ebben én az elsők között? :P :D

   Új hobbiba kezdtem ( a többi mellett:P). A plüssvarrást követően pulóverkészítéssel próbálkozom a téli hideg napokra. :D Mamámhoz átgurultam és „kifosztottam” az anyagokból. :P Majd itthon nekiálltam a szabásnak- varrásnak. :) 3 óra alatt kész volt a mű. :D Majd neki láttam, hogy felpróbáljam. Nos az ujjánál megakadtam.:P Nem volt tökéletes a szemmérték.:P Másnap reggel ezt gyorsan orvosoltam. :) Nos itt a pulcsi… :) :

     Kedden nem ébredtem kipihenten és ez azért rányomta a bélyegét a napra. Nehezen mentek a mozdulatok és még a tartás is a székben. A masszázs nagyon jól esett. :D Kicsit fel is frissültem. :D Bár dühített, hogy  nem tudtam megfordulni az egyik oldalról a másikra… ami eddig ment egyre könnyebben. Noh, de ez csak időleges, egy pihentető alvás ezen gyorsan segít. :D 

        Szerdán dél környékén érkezett hozzám Barbusom, majd neki láttunk a készülődésnek, mert 2-re érkezett a stáb. :D Most forgattuk le a Tévé ügyvédjébe az új anyagot.  Ha minden igaz 29-én kedden este tudjátok megnézni a szezon első adásban. :)  Külön dicséret jár Barbusnak, mert először sikerült egyedül ráemelni a slozira. :D Köszi csajszi…:P

  Csütörtökön borús esős idő volt, nehezen vettem rá magam, hogy neki induljak a városnak.  Dolgom az volt bőven. Ennek örömére összeszedtem magam és neki indultam. Útközben találkoztam egy idős bácsival, aki mesélni kezdett nekem az életéről. Ő egy harmonikán játszó zenés volt, aki sokat járt külföldre.  Majd egy tűz estnek „köszönhetően” mindenét elvesztette. Leéget a háza, autója és részben Ő maga is megégett. Sok életmenő műtéten átesett, majd kerekesszékből kiindulva bottal járó bácsivá fejlesztette fel magát. Elmesélte, sokat küzdött, sok fájdalmon ment át, de egynek nagyon örül, hogy ÉL!!! :D Hetente 3-szor jár társas táncra. :) Majd még időt sem hagyva nekem, hogy elmeséljem merész tervem… csak annyit mondott: Neked is sikerülni fog és táncolni fogsz, csak ne add fel. :):D:D:D   Tovább indultam, majd a zebra előtt állva (ülve:P) esni kezdett az eső… majd rögtön el is állt. Vagy is… mellém állt egy mosolygós néni és fölém tartotta az ernyőjét. :) Milyen kedves…köszönöm. :) Zuhogott az eső mire a Baross utcához értem, majd egy balesetnek köszönhetően a villamos sem akart időben érkezni így még jobban eláztam a megállóban állva. Noh, de ezen túl is vagyok. :D Megszáradtam hamar. :D  Westend  felé vettem utamat, mivel volt még időm míg Kittusom beér a városba hozzám. Kétszer használtam a liftet és minden egyes alkalommal egy takarító nénivel, majd mikor Kittusom is megérkezett újra a lifthez mentünk, hogy le jussunk a földszintre. Ekkor újra találkoztunk a nénivel, aki furán nézett ránk, majd azt mondta: „ Egész nap itt fogsz liftezni? Majd kitti: „Miért, menjen lépcsőn? :P Majd csak annyit kérdezett, hogy szeretek-e liftezni? Noh ennél a kérdésnél a hangsúlyon volt a lényeg. Mintha egy 3 évesnek tette volna fel a kérdés… :) Bár én ezen jót mulattam. :D  5-re Gergőhöz mentünk és közben még Robi is csatlakozott hozzánk. Ahol a masszázs nagyon jó volt, majd Laci ( Kung-fu Mester) újabb feladatokat mondott, amit csinálnom kell, majd megnézte az eddigi fejlődéseket. Nagyon elégedett volt. :D Pedig Ő aztán nem adja könnyen a dicséretet. :D

    Csütörtök éjszaka nem jól aludtam ismét, fáradt is voltam. Tornán nem mentek olyan jól a feladtok, mint szoktak, ez egy kicsit elkeserített, de sajnos ez is a fáradság miatt volt. Ismét csak egy jó alvásra volt szükség. :D 

    Szombaton hivatalos voltam az SMA (Spinal Muscular Atrophy) találkozóra. :) Erről mindenképp mesélek mert nagyon sokat kaptam Tőlük, de most engedjétek, hogy ágyba bújjak. :)

 

TOVÁBBI ÍRÁSOK:   :)

 www.mosolyka.com/Blog

 

RÓLAM :  www.mosolyka.com     :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr561395926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása