Melyiket szeressem?!

2011. november 15. 21:33 - Mosolyka

Ma felért egy tornával a ruhapróbálgatásom a pénteki szülinapi bulimra. Beültem a szekrényem elé és szó szerint dobáltam ki az ágyamra a cuccokat. Tipikus nőként előszedtem egy kupacba, majd magamra varázsoltam - ami nálam nem két másodperc - és rodeóztam is a tökőr elé. Nézelődtem, fordítgattam a fejem, minden szögből meglestem magamon, hogy mennyire előnyős vagy sem a választott darab. Az elsőket hamar leszavaztam, mert egyszerűen nem éreztem jól magam benne. Az pedig nálam az egyik legfontosabb. Mindegy a kerekesszék, vagy az előnytelen részecskéim, ha harmóniában érzem magam, akkor aztán kicsattanok a boldogságtól és bármi is van rajtam és alattam abban jól érzem magam. Olyan mintha megtalálnám a tökéletes és kényelmes futócipőt, aminél talán a kinézet is másodlagos. Lényeg a lényeg, hogy próbálgatásoknál a levétel sokkal nehezebb, de megküzdöttem vele és végül a tökéletes darab is meg lett. Azzal tisztában vagyok, hogy felesleges olyan nadrágon törni a fejem, amiben a fenekem jó, mivel úgy is rajta ülök, ezért senki nem fogja látni, így inkább más részre fektettem a hangsúlyt. Aztán következett a fülbevaló és kiegészítők kiválasztása, amikkel ha nem is szó szerint, de a végén már majdnem kigyúrtam magam bicepszre, annyiszor cseréltem ki a kis csillogó szépségeimet. Pici legyen, vagy nagy? Hosszú vagy rövid? Színes vagy ezüstözött? Nem tudtam eldönteni, de egyben biztos voltam, hogy a tökéletes darab a birtokomban van, csak meg kell találnom. Nem adtam fel és sikerrel jártam.

Fél évvel ezelőtt egy tévés riportom után két egyetemista lány keresett fel, hogy szeretnének velem egy riportot készíteni a szakdolgozatukhoz. Nagyon közvetlen és kedvesek voltak a soraik. Könnyedén bólintottam rá a találkozásra. Sőt, nagyon vártam. Élőben sem csalódtam a csajokban, csak úgy repült az idő a beszélgetés és sütizés közben. Rengeteget nevettünk. Nagyon élveztem. Végül Nóri és Iringó megleptek egy meseszép ékszer garnitúrával. Mintha pontosan tudták volna, hogy imádom a csajos, csillogó cuccokat. Ezek a kis szépségek lettek ma a befutók végül a pénteki ruhához.

Ennek örömére ma rá is csörögtem Iringóra, aki épp dolgozott, de a nagy örömködés közben a kedves főnöke Zsuzsi minden lelkes olvasómnak vásárlási kedvezményt ajánlott fel a Passy Bijoux boltban, ahonnan az én ajándékom is való.

Drágáim ezt tessék kihasználni. Többek között, mert nagyon közelednek az ünnepek és néhány ezer forintért csak is náluk lehet az országban örökgaranciás egyedi, antik ékszer reprodukciókat kapni, amik tényleg meseszépek. Kínálatuk allergiamantes Swarovski kristállyal díszített ékszerek. Én imádom, szerintem Ti is fogjátok (vagy a barátnőtők:).

Itt bogarászhattok a kínálatból : http://www.passybijoux.hu/ 

Facebook oladlukat is ajánlom Nektek lájkolásra

Aztán irány az 5. kerületben a Kossuth Lajos utca 3. – Passy Bijoux, ahol a varázsszó: Mosolyka blog :)

u.i.: A buli pedig egy tökéletes alkalom a találkozásra és egy közös fergeteges szórakozásra. Lepj meg, hogy Te is ott leszel :)

Időpont és helyszín: November 18. péntek 22:30-tól Morrison’s Liget hátsó terem, ahol Dj Dominique adja majd a talpalávalót.

Ha kérdésed van, írj bátran! mosolyka.f@gmail.com

 

 Ha tetszett, amit olvastál lájkolj…

Látogass vissza gyakran...

Csatlakozz Mosolyka – Kerekesszékkel a világ Facebook oldalához…

Osztd meg ismerőseiddel a bejegyzést vagy a www.mosolyka.blog.hu -t 

Küldd át a kollégáknak…

Mesélj róla a buszon…

Kommenetelj…

Vagy csak mosolyogj egyet, és legyen szép napot! :)

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr823385912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása