Munka örömei, kontra... :)

2009. december 29. 11:06 - Mosolyka

 

     Kezdeném talán a legelején a történetet. Jó néhány helyre elküldtem az önéletrajzom, többször fel is hívtak, majd mikor ahhoz a kérdéshez értem, hogy „problémát jelent-e ha kerekesszékkel közlekedem illetve akadálymentesítve van-e az épület” noh akkor az ajánlatok 95%-a kiesett. Nem feltétlen azért, mert zavarja a munkáltatót a helyzet (bár már ilyenbe is ütköztem... :P ) mint inkább a legtöbb megközelíthetetlen helyen van vagy lépcsők vezetnek az irodába. A sokadik hívás után egy meglepő válasz érkezett. J Megoldható természetesen, hátulról kell majd bejönni, de kimegyünk segíteni. Behívtak egy állásinterjúra. Hétfői nap délután 2-re volt megbeszélve. Időben elindultam ( 2 órával a megbeszél idő előttJ) Majd a BKV-nak köszönhetően így sem értem oda... Nem a legjobb bemutatkozó az első találkozóról elkésni, de ha még oda sem szólok az még rosszabb, így telefonáltam Nekik. Nagyon kedvesek és megértőek voltak, mondták, hogy megvárnak jöjjek nyugodtan. A megbeszélt időpont után egy órával meg is érkeztem.  Átfagyva, de nem fogott ki rajtam semmi. :D Az interjút sikeresnek éreztem és úgy mentem el, hogy még jönni fogok!  Nagyon szimpatikusak voltak és a munka is tetszett. Egy „apróság” ami nem a legjobb, hogy a „világ másik végén van”. Az Árpád hídnál én pedig Lőrincen lakom és ugyebár a metró használata esélytelen. Noh, de ez sem fog ki rajtam. J Néhány nappal később újra behívtak egy próbanapra. J Újat mondok azzal, hogy nem jött időben alacsonypadlós busz így ismét nem értem oda időben?:) Hány órával előbb induljak kedves BKV?:) Noh lényeg a lényeg, hogy azért már cikinek tartottam, hogy 2-ből kétszer nem érek oda, de ismét felhívtam Őket. Újra nagyon megértőek voltak. (KöszönömJ) Egy irodában dolgozom, ahol már az első nap kaptam egy asztalt és egy gépet. Legfőbb feladatom a hívások fogadása, majd egy rendszer segítségével különböző információk szolgáltatása. Noh ezt nagyon élveztem és nem is állt tőlem messze ez a munka. (Némi tapasztalattal bírok már e térenJ) Még is ezerszer jobb, mint az ügyfélszolgálat az előző helyen, mert nem olyan monoton. Ez egy számitástechnikai nagy cég, ahol szervizelik a termékeket. Adminisztrálni, intézkedni  és telefonokat fogadni a feladatom. Szervezkedni aztán mindig is szerettem szóval ez sem áll tőlem messze. J A próbanapot is nagyon élveztem, nagyon kedvesek, segítőkészek a kollégák. Fiatal egy társaság. A nap végén elköszönésnél megkérdezte Tomi az egyik ügyfélszolgálatos, hogy látnak-e még. Édes volt. Nos, én csak annyit válaszoltam, hogy nagyon remélem. J  Karácsony előtti napokba megcsörrent a telefonom s rajta kiírva a cég neve. Ekkor kaptam meg a jó hírt, hogy ha még aktuális a részemről akkor fel vagyok véve. Nagy ordibálás és örömködés követte a hívást. J Van újra normális munkám!!! Juhééé J Másnap már kezdhettem is.
     Első munkanapom 22-én volt. Kaptam oktatásokat és ismerkedtem a kollégákkal és a hellyel. Hamar „otthon” éreztem itt magam. J Vicces kis fondorlat az élettől, hogy minden reggel ott szállok le, ahol másfél hónapja voltam állásinterjún és nagyon sajnáltam, hogy nem vettek fel. Nos minden reggel mosolyogva megyek el mellettük... J Én aki állandóan hétalvó vagyok, most ez megváltozik. Reggel 5:30 és 5:45 között ébresztő van, hogy elérjem biztosra a járatokat. Hamarabb megyek ki inkább, hogy ha az egyik a kiírás dacára sem jön a következő még ott legyen jokernak. J Legkésőbb már 6:45 kor ülnöm kell a buszon, hogy a 7:20-as 85-ös buszt elérjem (ami általában alacsony...) Még sötét van mikor elindulok, viszont így minden reggel láthatom a napfelkeltét, ami azért valljuk be a hideg napokon melegséget sugárzik belénk. J Legalább is én nagyon szeretem. 85-ös busszal Örs vezér térig megyek (ennek a menet ideje kb 27 perc  ami alatt tökéletesen megreggelizemJ) , majd ha minden jól megy a csatlakozást illetően átszállok a 32-es buszra ( ha nem megy minden jól akkor várok:P) amivel pedig a Honvéd kórházig utazom. Onnantól már csak 10-12 perc „séta” és megérkeztem. J Nos igen lehet számolgatni, hogy mennyit utazgatom, de jelenleg nincs választásom és ettől függetlenül nagyon örülök a lehetőségnek. 8 órás a munkaidőm, így reggel „beprogramozom” magam, hogy nem kell wc-re mennem. J Tény, hogy nem is iszok valami sokat, amit már meg is jegyeztek. J Az ivást otthon pótlom mikor hazaértem. Nos hirtelenjében ennyi. J Hamarosan jelentkezem újra. Addig is szép mosolygós napot mindenkinek!!!! JJJ
                                  Görbüljön az a száj! Felfeléééé....:)
 

     

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr861630035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása