Kidobtam minden orvosi papírt. Vége a betegségnek!

2019. március 11. 17:38 - Mosolyka

ethan-hoover-631785-unsplash.jpgKikapcsolódni a világ zizgő forgatagából és tényleg arra koncentrálni, amit szeretnék? Igen, ezt elsősorban fejben szükséges megtennem.

Látnom magam előtt a célt és semmi olyat beengedni a fejembe, amit el szeretnék kerülni. Kezdetben nagyon féltem, hogy elesek, eldőlök, beverem a fejem, fájni fog... így ezekkel a félelemekkel álltam neki az állásnak. Még sírtam is, mondhatni hisztiztem, hogy jaj eldőlök...

Aztán eldöntöttem bent a buksimban, hogy kizárom ezeket a gondolatokat és arra összpontosítok, amit szeretnék! 


Állok könnyedén egyedül. 
Biztonságban vagyok távol a kerekesszéktől.

Sikerült. De ehhez az is kellett, hogy "senki legyek" és felejtsem el az orvosi korlátokat... Azt hogy (elvileg) mit tudok megcsinálni és mit nem. Megmutatom a videóban, (videónaplóban azaz vlogban), hogy meddig jutottam eddig a szuper lelkesítő csapattal a fejlődésben és a hogyanról is említek gondolatokat.

Jah és tényleg kidobtam minden orvosi papírt! Túl szeretnék lépni (szószerint is  ) a diagnózison és kiszállni a kerekesszékből.

Nézd meg, hogy most hol ÁLLOK a fejlődésben: 

(Van hozzá magyar felirat is kapcsold be, ha szeretnéd. Némelyik résznél már angol felirat is van. Szólj külföldön élő ismerőseidnek is, ha tetszett.) 

Photo by Ethan Hoover on Unsplash

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr7914682824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása