A "nem tökéletes" is tökéletes valakinek

2020. január 26. 16:59 - Mosolyka

376180_507523465931110_1656732897_n.jpg"Elképzelhetetlenek tartottam évekkel ezelőtt, hogy valaha ezt ennyire nyíltan fogom vállalni. Anno még a "nagy" szerelemmel is csak sötétben bújtam össze, félve ki ne ábrándítsam. Ma már szeretem mikor férjem megsimogatja a hasam, vagy oly nagy szeretettel puszilja meg az oldalamon a kicsinek nem nevezhető gödröcskét.

Szeretném vállalni, és másokat is erre biztatni, hogy a "nem tökéletes" is tökéletes valakinek, de elsősorban önmagam elfogadása fontos. Elfelejtetni a hasonlítgatást, mert valóban nem egy címlapon megjelenő alakom van, és a legtöbb nőnek sem. Mégis két éve - már 6 :)  - feleség vagyok, és társa egy nem is akármilyen helyes pasinak ♡

Az elfogadás után következik a tett. A szégyen helyett, az állapotot egy kiindulópontnak tekintem, amit tettekkel, meg lehet változtatni.

Elsősorban elhatározásom oka nem a külső javítás, sokkal inkább az életminőség javítása, a vele járó külalak változás csak ajándék.

Szóljon ma a like mindazon nőknek, nőktől (és jófej férfiaktól :) ) akik vállalják, hogy "tökéletlenségükkel" együtt NŐK, mert a valóság nem a címlapon kezdődik."

82791279_2729731847092530_5585269535797149696_n_1.jpg

 

Négy évvel korábbi gondolataim a fenti sorok, de azt gondolom épp aktuális magamat idézni. Sanyóval szoktunk beszélgetni arról is, hogy persze imádná, ha "címlap" testem, kerek napbarnított fenekem lenne, ahogy én is. Teszek érte, ahogy tudok, de mikor először látott sem volt tökéletes alakom, sőt a deformitáson kívűl akad egy hurkám is a hasamon, ami azóta is részem még, de ahogy mondja:

Ott és akkor a kisugárzásom fogta meg és így szeret, ahogy vagyok.

Így kíván meg és ezzel a testemmel bújik ágyba, ahogy ehhez a testhez bújva alszik és ébred fel. És igen - tudom nem kezdünk és-el mondatot, de most én igen - ő is én is megnézzük a formás csajokat/pasikat mert vonzó a szemnek, de én mégis az ő kezét szeretném fogni, szeretni, ahogy ő is viszont teszi ezt.

Fenti fotó: © Nagy Charlie Photography 
Smink: Törköly Anita

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Idén még Sanyi szülinapján kívűl nagyon másról sem beszéltem, mint a főzésemről, a receptjeimről és a hamarosan érkező szószainkról. Nézzétek el nekem. Ígérem nem fogom innentől kezdve csak ezt mesélni, de van az a szenvedély, ami elcsábít és egyszerűen mostanában ezzel ébredek, fekszem. Ábrándozom, készül a weboldal, tárgyalunk üzemekkel és készülnek az ételvariációk. Nagyon lelkes vagyok és ez feltölt. Nálam most van Karácsony, amikor fogom és felbontjuk azt a Paradicsók szószt, amit hetekkel ezelőtt próbafőzésből csináltunk, majd megkóstolom és pont olyan, amilyennek megálmodtam. Aztán mire felpillantok már Sanyi a befőttesüveg alján tart és kérdezi, hogy hol a többi?! Annyira szeretném, hogy mikor eljutnak hozzátok ételeim, akkor Ti is megnyaljátok ujjaitokat. Ezért főzök és főzök, mert keresem a legtökéletesebb ízt a variációk közül. Gyorsan elkészíthető könnyű finomságok is lesznek és amiket csak melegíteni kell és már olyan is, mintha főztem volna neked a munkahelyen, otthon vagy alkotás közben. Megmondom őszintén millió kérdés és megoldandó feladat volt, hogy ez működjön és még van is, hisz vannak dolgok, amikhez ragaszkodni szeretnék és a mai felgyorsult világban - bár vannak hála akiknek szintén fontos de - kevesen vannak, akik a mínőségen túl a műanyagmentességre és a tisztaságra is figyelnek. Így meccselünk, de tudjátok... ezt most tényleg leírom? Tényleg... Az elv olyan, mint a fing. Addig tartod, amíg bírod... � Ezt most értsétek jól! Szóval törekszünk Sanyival, hogy mint az ételek minősége és tisztasága is felsőfokon legyen, ahogy a csomagolás és a kiszerelés is tudatosságra épüljön. Nagyon izgatott vagyok, mert úgy tűnik, hogy másfél hét múlva az egyik növényi üzemben lesz egy olyan főzés, ahol több mint 120 üveg Paradicsók fog elkészülni, így most már tényleg hamarosan lehet kezdeni a kóstolást és azon vagyunk, hogy a készételek is ott mosolyogjanak rátok mihamarabb, ahol vagytok. Addig is, hogy ne terheljem azokat, akiket nem érdekel az új "hóbortom", legfőképpen a @mosolykaflow - Vegan food & drink oldalon fogok a témában mesélni és mutatni dolgokat, ha van kedved csatlakozz. Megkóstolnád a Paradicsókot? �

Mosolyka (@mosolyka_fanny) által megosztott bejegyzés,

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr5515429066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása