2009 vége...

2009. december 31. 22:31 - Mosolyka

    Sok-sok mosolyban gazdag új évet Nektek! J Köszönöm az egész éves drukkolást és a lelkes blog olvasgatást! J Jövőre ugyanitt… Veletek! J Most pedig egy 2009-es év áttekéntését gondoltam az év utolsó bejegyzéseképpen.

   Noh lássuk csak azt a sok-sok eseményt! :)

    1 évvel ezelőtt eldöntöttem, hogy eljutok odáig, hogy az egyik szilveszterkor én is táncoljak, méghozzá egy asztal tetjén. :)  Célként lebegett elöttem, hogy kijussak Kínába egy őssejt kezelésre. Tudtam, hogy mennem kell, de azt még nem, hogyan is fogom ezt kivitelezni. Nagyon sokat segítettetek és „sok kicsi sokra megy” támogatás keretei között juttattatok célomhoz egyre közelebb. Ez most ismét nagyon köszönöm Nektek! Majd az év első hónapjában egy újabb Tündér embert kaptam az élettől Barbi személyében, aki mint már említettem fenékig forgatta fel az életemet, amiért roppant mód imádom is! J Néhány nappal később megismerkedtem Juszt Balázzsal, aki egy tündéri ember, gyorsan meg is találtuk a közös hangot. El sem hiszem, de rá pár nappal már a Tévé ügyvédjébe forgattunk rólam egy anyagot, amit utána egy fergeteges bulival koronáztunk. Noh ott aztán volt szerepe a mézes barackpálinkának. Nagyon jól éreztük magunkat, majd Balázs gazdagabb lett egy beígért becenévvel. J  Noh és az, amit már végképp nehezen hiszem el, de 2009.02.02 ez az a dátum, mikor élő adásban Juszt László közli velem a jó hírt, miszerint Demján Sándor és Dr. Erős Jánosnak köszönhetően tényleg mehetek Pekingbe. Leírhatatlan élmény volt… !!!Köszönöm!  Itt nézhető meg: http://mosolyka.com/bemutatkozas.html  J Adás után sokan kerestek meg, köztük volt Varga Zoltán is a pécsi mediterrán rádiótól, aki látta az adást és úgy gondolta, hogy hetente egy alkalommal töltődjük egymás energiáiból és beszélgessünk a hét fejleményeiről. J Az utcán egyre gyakrabban ismertek meg, és gratuláltak, ezek a visszajelzések mind örömmel töltöttek el. Adás után sok felajálást kaptam, amit nagyon köszönök! Egy saját honlapomt, amit megálmodtam, majd valóra váltott a Krokodil design honlap készítő cég. www.mosolyka.com alatt található! Imádom… és köszönöm! Csabának köszönhetően, ha már lábon fogok mászkálni, San Franciscoba is újra visszamehetek! J Megismerkedtem Barbi barátnőjével, Eszterrel, aki nagyon ügyes fotós! Csodás fotókat készített rólam, és ezzel egy újabb régóta dédelgetett vágyamat váltotta valóra. Sajnálom vérbeli nő vagyok. J A fotók itt láthatók: www.flickr.com/photos/bollaeszter  Deli (volt osztálytársam) és Rudi elvittek bemutatni  Kovács Lászlóhoz aki kung-fu mester, aki felajánlotta nekem az ingyenes rehabilitációt beültetés után, valamint masszázst. Dórinak (Barbi barátnője) köszönhetően (és a sors fintorának:) névnapomra azzal a laptop táskáva leptek meg, amit kinéztem magamnak elöző nap! A szép az egészben, hogy Ők nem tudtak róla, melyiket is szeretém a több ezer közűl. J Safinak köszönhetően 3 órás nevetésben volt részem, amit nevető izomláz követett. Eljutottam az Ő jóvoltából a dumaszínházba, ami óriási élmény volt és újra csak nagy köszönet érte! J Egy jótékonysági hastánc gálát csináltak nekem a volt évfolyamtársam és táccsoportja, ahol az Afro magic volt a sztár vendég. J Köszönet Shamirának és a csajoknak! Néhány nappal később Korda Gyuri bácsival pókereztem a klubjában, ahol VIP vendégként voltunk a barátaimmal mind. (Most már pókerezni is tudok, akkor még kevésbé J) Kispestre költöztünk apummal, ahol a gyerekkori lakás emlékei fel- felvillantak. J TV2 Aktív műsorában lement rólam egy anyag, amit a Kordáékkal forgattak.  Ami itt látható:  http://webcast.tv2.hu/aktiv/index.php?m=video&video_id=392058 :) Elsőként publikálta le a helyi magazín az egyik írásomat, ami rettentően boldoggá tett. J  Itt található (4. oldal): http://www.magazinlapok.hu/magazin/2009_04/2009_04_lorinc.pdf   Kínába való utazásunk sok „nagy falba” ütközött, amik hamar megoldásra vártak! J  Proksza Zsuzsának köszönhetően gyorsan letísztázódtak az utazás és a kezlés folyamatai. Rálisch Gergő csodákat művelt a masszázsával a gerinferdülésemmel, ami már az első alkalom után látványos volt. Ha fogalmazhatok így akkor egy fal omlott le a bordapúpom és köztem…nagyon nem jöttünk ki egymással addig a percig.:) Április 27-én Brigus, Barbi és én nekiindultunk meghódítani Kínát. Csodás élményekkel lettünk gazdagabbak és nem utolsó sorban őssetekkel én. J Amiért rendesen megküzdöttem a fájdalmakkal, de megérte!!! Kalandos 1 hónapot töltöttünk kint. Köszönöm csajok! J  Ezekről részletes bászámolót képekkel a www.mosolyka.com/Blog oldalon találtok az archív (Május) bejegyzéseknél.

Míg kint voltunk a Hot magazín lehozott rólam, egy kétoldalas anyagot, amivel nem feltétlen voltam megelégedve. J  Hazajövetelünk előtt, bejelentkeztem telefonon a Tévé ügyvédje műsorba, ahol beszámoltam a csodás fejleményekről! J Ekkor már csak Popey-nak hívtak a csajok. J Itt látható: http://videotar.mtv.hu/Videok/2009/05/25/22/Ossejtbeultetes_Pekingben.aspx   Juniusban kaptam egy tündéri kiskutyát, aki a Masni nevet kapta és mellé egy fekete macska is érkezett, aki pedig Sátánka lett. J   Rehabilitációk tömegébe kezdtem és folyamatos

fejlődésen mentem keresztül. J Deli és Anyukája szervezése alatt egy jótékonysági vacsorát kaptam a várban lévő Hadik étterembe, ahol drága Rudolf barátomnak köszöhetően a világ legfinomabb ételeit ettük! J Köszönöm a jelenlévőknek az ott létet! Valamit itt találkoztam Dr.Erős Jánossal, akinek személyesen is megköszöntem a nagylelkűségét. Safinak köszönhetően a vacsorára is beköltözött a humor Rekop György személyében. J Gyurinak is thanks ismét nevető izomlázam lett. J Újabb fejlődéseket vettem észre magamon, ami orvosilag is bozonyított volt. Légzésfunkció százalékos arányai is nött! J Elkezdtem járni Nellyhez, a „gyilkos” talpreflexológushoz, aki ismét csodákat művelt velem. Visszaköltöztünk Lőrince a régi lakásunkba, ahol Masnikám és Sátánka befoglalta a kertet. J  Majd felírták nekem a járógépet, amit óriási örömmel fogadtam. J Agusztusban közös megegyezésre felmondtam a munkahelyemen, ami tőlem jóval messzebbre költözött. Már egy ideje szándékoztam új után nézni és ekkor időszerűnek láttam a váltást. Még ebben a hónapban megismerkedtem egy tündéri családdal, akik ugyan sajnos rövid ideig voltak intezíven az életem része, de független attól, hogy kevesebbet találkozunk, szeretlek Titeket (Csiccsent,Rozi „Néni” ,Janika)! J

Nyáron csodás élményekkel lettem gazdagabb és új barátokkal is. Itt említeném meg Bebit, aki meglepetés volt számomra, hisz arra a számra tomboltunk gyerekkoromba amelyikben Ő dalolászott. J Hipp-hopp itt termett a konyhámba. Ekkor remek hetet töltöttünk el itthon a barátokkal, akik „baby csőszködtek” az ő bénájuk felett. :D  Novemberi Marie Claire magazinban ezen a héten jöttek elkészíteni a fotókat. Kisminkeltek szépen, valamit 250 ezer forint értékű ruhát adtak rám. Élveztem. J Egy ujabb anyagot forgattunk le a fejlődésekről a Tévé ügyvédjébe, ami végűl sajnos az adás megszünése miatt nem ment le. Egyre könnyebben mennek a mozdulatok, gyorsabban fordulok hátamról a hasamra és vissza. J Agusztusban megpihent a Nagypapám, aki egy csodállatos ember volt és büszke vagyok rá nagyon, hogy az unokája lehetek! (Nyogodj Békében Nagypapi!) Szeptemberben részt vettem az első SMA találkozón ahol sírtam, nevettem és sokat kaptam az ott megjelent szülőktől, hozzátartozóktól és Dr Hercegfalvi Ágnestől! Októberben egy kis mélypont jött az életembe, kicsit lemerűltem… majd újra összeszedve magam folytattam a „smile life-t”. J Bevezettem a minden napokba a „lesza*** gombot”. J  Megjelent a Marie Claire magazínban, a vallomás rovatban egy két oldalas cikk, amit írtam és ezzel nagyon meg voltam elégedve, ezt teljesen magaménak éreztem! Itt olvasható belőle részlet (Pdf formátumban áttudom küldeni az egészet, ha valakit érdekel): http://www.magazinlapok.hu/magazin/2009_04/2009_04_lorinc.pdf  Munkanélküliség már-már kezdett aggasztani… sajnos az amit nagyon szerettem volna a FSZEK-nál nem sikerült, de nem adtam fel, tovább kerestem!  November 17-én betöltöttem 21. életévemet, ezzel túlszárnyalva már 3 évvel a jósolt életkoromat. J Tudjátok, ha már átléptetek egy megadott határt, onnan már nincs határ! J  Még novemberben megismerkedtem egy olyan emberrel, akiről azt kell, hogy mondjam óriái szívvel rendelkezik és nagyon megszerettem. Ismét megbizonyosodtam arról, hogy kinézetről és életstilusról nem itélhető meg az ember! Nagyon pozitívan csalódtam benne, bár talán azért is kezdtem vele ismerkedni, mert éreztem benne valami igazán jót. J Egy mosollyal kezdődött, és az a mosoly az óta „ül”rajtunk mióta ismerjük egymást. J Bolla Eszter képeivel bejutott a Playboy photoart pályázatára, ahol az egyik sorozatban én vagyok. A nyertes benne lesz a képeivel a magazinban… Noh én nem bánnám… J Kerekeken még nem sokan gurúltak a Playboy oldalaira. JJJ Itt tudjátok megnézni a képeket és regisztráció nélkül szavazni, aminek én felettébb örülnék! J http://www.playboy.hu/photoart/palyazo.php?id=145  (KöszönömJ)  Nos, és így december végére, egy igazán nagy lépésttettem a táncom felé ...15 év után újra felálltam a járógép segítségével!!! Egy negyed órán keresztűl élvezhettem azt a álló szemszöget amiben már jó ideje nem volt részem! Csodás élmény újra állni! Lassacskán, sok munkával a negyed órából fél óra, abból egy óra és végűl asztalon táncolás lesz! J Karácsonyra kaptam az élettől egy új munkahelyet, amit nagyon szeretek és bár messze van, sokat kell utazni (és ugyebár a BKV csodáiról ne is beszéljünkJ), de még is megéri, mert bár furán hangozhat, de én a munkából is feltöltödve érkezem haza. J Noh és végűl zárva az évet, ha már szilveszter, akkor tánc… J Ajánlom figyelmetekbe a videót, ahol táncikálva búcsuzom a sikeres 2009-es évemtől és ÁLLOK elébe a jövőbeni kihívásoknak! J

http://elfyourself.jibjab.com/view/nS6jzQaFMKz3Gum4zM7X

  

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr961636148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása