Minek örüljek? ...

2010. január 18. 21:24 - Mosolyka

    Minek örüljek?... Hangzott a kérdés a vonal másik oldaláról. Szerviz cégnél dolgozom, így legtöbb esetben hibás termékekkel kapcsolatban keresnek fel minket. Én telefonon „fogadom” az ügyfeleket, akiknek legjobb tudásom szerint igyekszem segíteni, vagy olyan személyhez irányítani, aki jobban ért hozzá. Kevésbé boldogak, hogy elromlott a készülékük. Tény én sem repdesek az örömtől, ha ilyen merül fel, de tisztában vagyok vele, hogy amit használok, az bármikor elromolhat. Nah, már most kedves hölgy nem kevés vehemenciával hívott fel, majd miután rámzúdította a benne felgyülemlő dühöt, megkérdezte a (gondolom) egy légtérben lévő valakiétől, hogy Ő most még is minek örüljön??! Bár szívem szerint válaszoltam volna erre a kérdésre, de inkább igyekeztem a feladatkörömnél maradni és segíteni az illetőnek. Néhány kedves szó után, az ordibálás átváltott normális hangszínre. J Végül is sikerült megoldást találni a problémájára. Én viszont elgondolkodtam a hölgyben felmerülő kérdésen. Csak úgy özönlöttek a dolgok…  Ti hallottatok már a „hálakőről” ?:) Ez egy olyan kő, vagy akár kulcstartó illetve kinek mi tetszik, amire akárhányszor rápillantasz, kizárólag egy olyan dologra kell gondolnod, amiért hálás vagy. Mindenki a saját hite szerit legyen hálás, annak, akinek gondolja. Akár lehetünk, a szomszéd néninek is lényeg, hogy jó érzéssel töltsön el, ha rágondolsz. Ezáltal mindig egy kis energia löketet kapsz. „Boldogság bombát”, ha úgy tetszik. J  Nekem jelenleg egy csodálatosan csillogó pici lakat a „hálakövem”. Ezt még Esztertől kaptam. Imádom és akárhányszor ránézek, egy igazán kellemes dologra gondolok. Olykor apróságokra máskor pedig hatalmas sikerek. Ezek közé tartozik az is, hogy már sikerült állnom és mások általi fogás nélkül is! J Játszunk egy kicsit. J Már aki benne van a dologban. Válasszatok valamit, ami naponta többször kerül a kezetekbe vagy szemetek elé. Döntsétek el magatokban, hogy ha ránéztek jó dolgokra gondoltok. Kezdjétek apróságokkal. Például, hogy reggel időben érkezett a busz, rádmosolygott a morcos főnököd vagy nemrégiben találkoztál egy kedves ismerősöddel. Szerintem nem kell e téren sorolgatnom, Nektek is van bőven a tarsolyotokban. J Akkor mostantól egy hétig legyen „próbaidőn” ez a „hálakő” projekt. J Ha meg tetszik, akkor abba ne tessék hagyni. J Nekem a táskámon lóg a kis csillogó lakat. Nő létemre naponta többször nyúlok a táskámhoz, így bőven van alkalmam örömködni. JJJ

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr41683230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása