Téli hangulat :)

2010. január 23. 12:14 - Mosolyka

   (Még tegnap megírtam, csak nem volt jó az internet kapcsolatom, ezért ma töltöttem fel.) 

    Ma igazán téli hangulatom van. Legalább is számomra ez azt jelent, hogy leginkább a jó meleg szobámban, bekuporodva egy jó kis könyv mellé vagy barátokkal egy beszélgetős nyugodt estét szeretnék. Most kevésbé pörgök, egy picit lemerültem. Mindenkinek van ilyen időszaka, nekem is. Munkából hazafelé, ahogy végig néztem a velem utazó embereken már mindenki arcára kiült az, hogy péntek van.  Elfáradtunk, végig dolgoztuk a hete és most a jól megérdemelt pihenésünk következik. Feltöltődünk és fitten és üdén nézünk elébe a hétnek. Reggelente a Class Fm-et hallgatom, ahol a három srác őrület, amiket képes művelni. Nem sűrűn értik az emberek, hogy miért nevetek egy magamba a buszon ülve. Múltkor egy fiatal sráccal utaztam a 85-ösön, nah Ő is biztos Balázsékat hallgatta, egy időben nevettük el magunkat mindig. Aki még nem tette, hallgasson bele egyszer a reggeli a műsorba. Garantálom, hogy dolgozni fognak a nevető izmaitok. :D

     Hétfőtől reggelente jönnek értem kocsival, olyannal, amire csak fel kell gurulnom a kerekesszékkel a munkahelyemen pedig kigurulni. Így később kellhetek, még is korábban érek majd be,  és nem utolsó sorban nem kell fagyoskodom és 2 órákat utaznom hajnalba. Hurááá! Hazafelé még kérdéses a dolog, de mindnél hamarabb igyekszem megoldást találni erre is.

 

  Spontán kérdés… Ti mitől érzitek, hogy feltöltődtök?:) Gondolok itt arra, hogy ki mitől érzi nagyon jól magát. Ismét lehetnek apróságok is és nagyobb dolgok is! Esetleg egy átdolgozott nap után egy bögre teával beülni a kedvenc  fotelünkbe,  és nyugodtan végig nézni egy filmet vagy elmenni valahova? Kis társasággal vagy naggyal?:) Meséljetek Ti most nekem egy kicsit. Holnap pedig én teszem. J

 

    Nagyon kellemes pihenést! Dolgoztassátok a kis izmocskákat sokat a hétvégén (is)!

 

U.i.: Bár az ünnepek elmúltak, ez a dal szerintem még is melegséget hoz a kis szívünkbe,lelkünkbe. Én nagyon szeretem.

      "...reményt adhatsz pár mosollyal, hogy a holnap más legyen..."

   "... ha másod nincs is ezt add tovább..."  :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr541694769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása