Megszépített képek helyett, jöjjön a valóság!

2019. június 11. 16:31 - Mosolyka

mosolyka_keret_cut_1.jpg

Lehet szépítem, de minek? Már 30 éves vagyok és azok ott bizony ráncok. Nevetőráncok, amiket nagyon szeretek. A szeplőimet pedig egyenesen imádom! Életemben egyszer tüntette el egy sminkes alapozóval, de azóta sem engedem, mert hozzám tartoznak.

Ha jobban megnézzük landol ott két pattanás is köztük épp, de fontosnak tartom, hogy sokkal hitelesebb valódibb fotókkal találkozzunk a világban. Így mindenféle retusálás, filter nélkül vagyok én itt. Tetszem magamnak, büszke vagyok az arcomra így, ahogy van. Örömmel csatlakoztam a Dove felkérésére a #ShowUs (#MutasdMeg) projekthez, mely a világ legnagyobb olyan fotó gyűjteménye, amit

 

mi nők készítünk, hogy átalakítsuk a fejekben, médiában mutatott szépségideálokat és sztereotípiákat azzal, hogy őszintén úgy mutatjuk meg magunkat, amilyenek vagyunk, ahelyett amilyennek "lennünk kellene".

Megszépített képek helyett, jöjjön a valóság!

Arra bátorítalak, hogy Te is vállald magad és #MutasdMeg csatlakozva a figyelemfelhíváshoz ezzel a hashteggel.

Milyen címet adnál ennek a képnek? Várom kommented!

Hajrá csajok és minket imádó pasik! 

#hirdetés #Dove #DoveHungary #MutasdMeg #ShowUs

Ez a poszt a #DoveHungary-val való együttműködésből valósult meg.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr914878170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása