Értékelni... :)

2009. október 16. 17:20 - Mosolyka

Mostanában egyre többször találkozom „értékelési gondokkal”. Most itt néhány emberre gondolok, akikkel mostanában találkoztam, de akinek inge… VEGYE MAGÁRA. :)  Kevésbé veszik észre, hogy mijük van… inkább azon rágódnak, hogy mijük nincs. Közben meg csodálkoznak, hogy nem boldogok. Értem is, meg nem is. Viszont, ma úgy keltem fel, hogy kicsit fejbe kólintom azokat, akik nem látják a fától az erdőt. :D Egy nagyon egyszerű és mindennap alkalmazható feladatot adok Nekik. :D Persze, ha nyitottak a változásra. :P Híradóval, friss hírekkel az újságban nap, mint nap találkozunk. Sajnos a hírek 90 %-a is „rossz”ma már. Egy fél órás híradó alatt annyi szörnyűséget lehet hallani… csak néhány gondolat erejéig szálljunk magunkba és kezdjünk el így mondatokat: DE JÓ NEKEM, MERT …

(talán kezdjük csak az alapoknál:P)

… van hol aludnom.

… folyik meleg víz a csapból.

… van kit felhívnom, ha úgy érzem, beszélnem kell valakivel.

… nem lövöldöznek az országomban.

… minden reggel képes vagyok egyedül felkelni. (nem szorulsz mások segítségre:P)

… soroljam még?:)

  Szerintem Te is tudsz számtalan ilyet, ha elgondolkozol rajta.:) Ha van kedved, a kommentekbe írhatsz párat. Szívesen olvasnám a Ti gondolataitokat is. Ne mindig csak én beszéljek…írjak.:P

   Ne várjátok meg, hogy valamit akkor érezzetek, hogy mennyire jó volt, ha már nincs. Értékeld akkor is, ha van! :D Ne vegyük természetesnek azt, ami van, legyünk érte hálásak! A szeretteink sem lesznek velünk sajnos mindig, de addig, amíg velük lehetünk, élvezzük ki minden pillanatát. Egy nagy ölelés, kedves szavak, és a mosoly! Ezek szerintem nagyon fontosak. Aki az apróságokat nem veszi észre, nem értékeli… ne várjon nagy dolgokat az élettől!

  Volt úgy, hogy én is belehergeltem magam a rosszba. Csak azon jártak a gondolataim, hogy épp elhagytak, vannak tartozásaim, nincs munkám és még sorolhatnám. Nem, és nem szabad ezt hagyni. Ennyi uralmunknak kell lennünk magunk felett. Énekelni egy jó zeneszámot szerintem mindenki szeret.( Az már más kérdés, hogy nem mindenki tud…én sem rendelkezem fület gyönyörködtető hanggal:P) Noh lényeg a lényeg, hogy saját magunk hergelés helyett, lazítsunk! Kinek ez mit takar. Szerintem már észrevettétek, hogy a rossz csak rosszat szül… Tessék, sok-sok jót „alkotni”! :D

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr741454478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása