"Már nem vagy az enyém, ezért gyógyulok!"

2019. március 30. 20:40 - Mosolyka

185866_507523212597802_1561917383_n.jpgHúszas éveimben hatalmas rajongója voltam a Szex és New York sorozatnak. Carrie Bradshaw karaktere volt a kedvencem. Jaj, mit beszélek itt múltidőben, még mindig imádom! Annyira láttam magam előtt, ahogy egy női magazinnak írok cikkeket, persze nálam nem a szexen volt a fókusz, sokkal inkább a témám az életből kihozni a lehető legtöbbet gondolata. Hogyan lehet örömtelien élni és álmokat megvalósítani.

Az előéletem az írással mondhatni botrányos volt. A fogalmazás és helyesírás tantárgyak nálam a fekete listán voltak. Carrie filmbeli életével mégis annyira tudtam azonosulni. Még azokat a gyönyörű magassarkú pipellőket is pontosan olyan popóriszálással hordanám már, mint ő.

Hosszú út vezetett, majd 10 év, hogy ma büszkén jelenthetem, hogy beküldtem egy cikkemet egy női magazinhoz és tegnap lehozták, ma pedig már az Origo.hu címlapon is landolt! Mi több, ma a főszerkesztőtől érkezett üzenet után fülig érő mosollyal ültem az autóban Sankó mellett.

"Elolvastam a cikkedet. A könnyeimmel küszködtem már kb. az 5. sortól... Iszonyat megható, amit leírtál és jó is írsz. Már értem miért azt a pályát választottad, hogy pozitivitásra motiváld az embereket :) Ez a te utad."

Most még nagyobb kedvvel pötyögöm gondolataim, mert édesebbnél-édesebb visszajelzések jöttek Tőletek is a cikkre. Ha rajtam múlik lesz még ott is!

Addig is, ha még nem olvastad "Már nem vagy az enyém, ezért gyógyulok!" című cikkem itt megtalálod:

Ugrás a cikkre most (katt ide)

© Nagy Charlie Photography
Smink: Törköly Anita
Stylist: PandArte

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr6314728613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása