Ünnepi hangulat...

2009. december 27. 20:56 - Mosolyka

 Minden évben eddig ráhangolódtam időben a karácsonyra, most viszont ez kimaradt. Tény az is, hogy idén a költségvetés szűkebbre sikeredett, mint eddig bármikor így az ajándékok vásárlása, csomagolása is kimaradt, ami azért valjuk be kellőképp csinál hangulatot.  Bár félreértés ne essék nem panaszkodom, hisz ebben az évben „betehettem” a fa alá életem egyik legjobb ajándékát! Sikerült felállnom! :D Illetve találtam munkát is magamnak! :D:D Valamit karácsony estéjén, mikor halászlevet ettem, apu meggyújtotta azt a kis házikó mécsest, amit régen anyu is mindig. Szembe volt velem… és egyből nyugalom és szeretet költözött a szívembe, tudtam, hogy ott van velem és ez mindennél többet jelentett. Rengeteg szép karácsony emlék jutott eszembe, mikor még együtt volt a család. Ezekeből töltödőm újra és újra. Nem attól igazán szép egy ünnep, jelen esetben a karácsony, hogy mennyi, és mekkora csomag van a fa alatt! Ez sosem szabad megengedni magunknak, hogy mérce legyen!

   Holnap reggel 5:45-kor kelek, mert egy órával később már a buszon kell, hogy üljek, ha beszeretnék érni az új munkahelyemre. :D Nagyon örülök neki, hogy van és nem is akármilyen. :D Erről hamarosan mesélek Nektek ígérem, most viszont megyek aludni, mert hosszú lesz a holnap. :D

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr841627013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása