Kínos, de kinek is? (16+)

2019. február 21. 16:10 - Mosolyka

ben-white-131245-unsplash.jpgSokkal több dolog érdekli az embereket, mint azt meg mernék kérdezni. Vagy megy a hebegés, habogás. Pedig nem kell ezt ennyire túlbonyolítani. Csak szimplán megkérdezni. Legfeljebb azt mondom, hogy erre nem szeretnék válaszolni, bár ilyen még nem fordult elő. Tényleg nincs tabu téma. Azért nincs mert azzal pont azt érném el, hogy még jobban kíváncsiak lesznek. "Nyomoznak" és mondjuk fél információkból összerakódik a "valóság", ami nem állja meg a helyét. 

Több, mint tíz éve a bloggal és most a vloggal (videónapló) is az az egyik célom, hogy megmutassam, hogy ember vagyok. Nő vagyok. Most már feleség vagyok. A kerekesszék az nem az életem. A diagnózis helyett én is egy vagyok, aki itt él a Földön a többi 7,6 milliárd ember közül.
Meg tudok csinálni dolgokat, mert rinyálás helyett meg szeretném csinálni.
Nekem is olykor lenő a hajam, vagy zsíros. Nem frissen és üdén szállok ki az ágyból, most még lehet, hogy kerekesszékkel közlekedem, de fejlődöm. Kedvelem, ha NEM ufóként tekintenek rám vagy hiszik, hogy csodabogár lennék. 
Van még miről mesélni az embereknek, így a tévhitek lassan, de biztosan elillannak. Dolgozom rajta! :) 
Lássuk az eddigi top 10 (+1) kérdést, vagy gondolatot, amit kaptam: 

10. Oké, hogy kerekesszékkel közlekedsz, de azért a wc-re gyalog mész ki ugye? 

9. Oh, de sajnálom a férjed, le kellett mondani a szexről. 

8. Komolyan? Neked van férjed?! Hű, nem gondoltam volna. 

7. Dedikálnád kérlek a mellkasom? 

6. Biztos boldogtalan lehet az életed így. 

5. Akkor te abból élsz, hogy mosolyogsz? 

4. Ohh, én pontosan tudom milyen kerekesszékesnek lenni, nekem is van egy ilyen ismerősöm.

3. Gondolom, akkor a párod is sérült ügye? 

2. Maradjon csak ülve, ne fáradjon. 

1. Jaj, nincs már szabad szék, ahova le tudna ülni, mind foglalt. 
(Imádtam, mert járónak látott és fel sem tűnt a szék! Ezt szeretem!) 
+ 1 Ha nem lennél beteg a lábaddal bombanő lennel, mármint külsőre, alakra és arcra is szép vagy, fogad is szép szabályos.  (Mi vagyok én lóóóó?:) 
Közben MEGÉRKEZETT a 4. vlogunk!  Kínos, de kinek is? :) 

Bármilyen kis pozitív megerősítés jól esne kommentben, egy "tetszik". Vagy építő jellegű hozzászólásnak is örülünk, ha az mentes a bántó megjegyzésektől. Mindazoknak készítjük, akik szívesen "töltik velünk az idejüket".

Dudás Zsuzsannának giga köszönet a feliratozásért! Így a hallássérültek is részesei tudjanak lenni. Ha már az esélyegyenlőség az egyik fő üzenetem ez valóban fontos. Köszönöm, ha szólsz érintett ismerőseidnek, vagy szívesen segítesz egy-egy rész feliratozásában a jövőben.

Nagy ölelés! 

Fenti kép: Ben White on Unsplash  
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr9214641462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása