Nem jutottam szóhoz... :)

2010. január 09. 21:21 - Mosolyka

 Volt egy bejegyzésem nem rég, amit úgy fejeztem be:  „…Már a kapunkhoz sirva értem. Majd a kályha melett,  a tűz melegétől  visszatért belém és a testembe is az élet. JJJ Most is itt ülök és melegszem s egy megmagyarázhatatlan jó érzés kerít magával… J” Ez a megérzés néhány perccel később megvalósúlt. Még karácsony előtt néhány nappal, a Tündéri talpreflexusom egy hatalmas ajándékcsomagot küldött nekem, amit csak is kizálógat Szenteste nyithattam ki. Nehezen ugyan, de addig az estéig ígéretemhez híven nem nyitottam ki. J Elérkezett az este, én pedig óriási örömmel nyitottam ki az ajándékomat, amiből csak úgy sugárzott az a sok-sok szeretett…  Találtam benne, nagyon sok finomságot és más emberektől néhány kedves sort és pár figyelmességet. Örömmel töltött el, és feldobtak azok a lelkesítő sorok, amiket írtak nekem. Majd, már siettünk át Mamámhoz, így visszatettem a csomagomat a szépen diszített fa alá. Néhány napig, nem is nyúltam hozzá csak gyönyörködtem benne. Akárhányszor néztem rá… mosolyt csalt az arcomra. J Már eltelt több mint egy hét, mikor apum megkérdezte, kivehet-e belőle egy csokit, mert nagyon megkívánta. Néhány perccel később, kiabált nekem, hogy menjek most rögtön át a fához… Odaértem, majd nem hittem a szememnek. Sok pici színes boritékot rejtett magában a csomag. Telis tele volt a doboz alja mogyoróval, ez alatt lapúltak meg az Anygalkáktól kapott kis figyelmességek. Nem jutottam szóhoz… Esükszöm Nektek minimum 10 percig egyhelyben ültem és mosolyogva néztem magam elé, miközben csak annyit tudtam mondani : ” Mekkora egy Tündér a Nelly Néni és azok az Anygalok, akik küldték ezt nekem. „ Köszönöm!!!  A doboz hátoldalán ez állt:

 

   „ Minden alkalommal, amikor önzetlenül adunk, számunkra is tágasabbá válik a világ… így gondolták ezek az Angyalok is.

        Áldott Ünnepeket és Egészséges, Boldog Új évet kívánunk sok szeretettel! „

 

    Nagyon köszönöm!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr191660011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása