Elsősorban nő vagyok

2012. január 13. 18:30 - Mosolyka

Elsősorban nő vagyok, másodsorban kerekesszékes. Számomra fontos, hogy ha belépek (begurulok) bárhova, ott úgy nézzenek rám, mint egy dögös nőre, nem pedig csak a csajra, aki kerekeken érkezett. Ezért igyekszem tenni is. Na jó, az úgy már azért tetszik, ha a dögös székes vagyok... :)

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy akihez még nem jutott el a hír, annak elújságoljam, hogy Magyarországon elsőként rendeznek kerekesszékes szépségversenyt. A jelentkezés és a részvétel ingyenes!

A Miss Colours Hungary 2012. évi versenyre 2012. január 9. és január 31. között várják azon aktív kerekesszéket használni képes és tudó hölgyek jelentkezését, akik:

• 2012. február 25-ig betöltik 18. életévüket
• magyar állampolgárok
• egyedülállók, házasok, vagy elváltak
• gyermekesek, vagy gyermektelenek.

További információ: http://www.misscolours.com/

Ezen a kerekesszékes szépségversenyen aztán nem lesz kínos megbotlás, vagy fenékre esés, maximum defekt.  

A szépségverseny ötletgazdájával, Kazány Tiborral személyesen is találkoztam már korábban, ő a Colours Rehab Kft. ügyvezető igazgatója. Maga is kerekesszékes lévén tudja, mennyire fontos az új célok kitűzése és az egészséges önértékelés megteremtése egy megváltozott élethelyzetben. „Sok kerekesszékes hölgyet ismerek, akik  szeretnék megmutatni a társadalomnak, hogy kerekesszékesként  is  lehet valaki vonzó és elragadó személyiség! A Miss Colours Hungary 2012 szépségverseny során is olyan hölgyeket keresünk, akik ezt az életfelfogást  vallják, szeretik a kihívásokat, és a nehézségek ellenére tovább szeretnének lépni egy szép karrier felé.”

Nosza! Aki belefér a kategóriába, ne habozzon, jelentkezzen. Azok pedig, akik jelenleg nem indulhatnak, ne keseregjenek, mivel most valami nagyon jó dolog kezdődött el. Egyre jobban lépünk előre. Örüljünk és támogassuk ezt a kezdeményezést. A szervezők bízva a jelenleg meghirdetett verseny sikerében, a jövőben szélesebb körben is igyekeznek majd lefedni a kerekesszékes kategóriákat. Sőt, divatbemutatókat és egyéb megjelenéseket is terveznek, ahol még szélesebb körét vonnák be a Magyarországon élő kerekesszékes hölgyeknek. Hosszú távon terveznek, aminek én kimondottan örülök.

Az előző hétvégén és most is Dr. Domján László agykontroll tanfolyamán voltam/vagyok. Nagyon élvezem. Egyenlőre egy dolgot emelnék ki az ott hallottakból, amit én is vallok:

Te döntöd el, hogy a valóságodhoz hogy állsz…!

Hamarosan elmesélem első kerületi kalandos történetem, ahol a hatalmas Balassi Intézetben ugyan van lift, de mozgássérült mosdó egy sem. Mit kerestem én Ördög Nórival, Törköly Erikával és Tóth Gabival a Sofitel hotelben. Valamint mi is az a BodiEs multifunkcionális kiegészítő. Igazán béna kompatibilis találmány, ahogy azt mondani szoktam. Imádom!

Addig is, aki lemaradt a január 7-ei Szurkoljunk! műsoráról... Itt megnézheti a Sport1-es riportomat, amit Várkony Attila készített velem.

Ahogy Attila mondta, én nem izomsorvadásban szenvedek, hanem izomsorvadásban mosolygok... J

 

Fotó: Bolla Eszter

 

Ha tetszett, amit olvastál lájkolj…

Látogass vissza gyakran...

Csatlakozz Mosolyka – Kerekesszékkel a világ Facebook oldalához…

Osztd meg ismerőseiddel a bejegyzést vagy a www.mosolyka.blog.hu -t 

Küldd át a kollégáknak…

Mesélj róla a buszon…

Kommenetelj…

Vagy csak mosolyogj egyet, és legyen szép napot! :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr353543253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása