Jó fenekű nő vagyok

2017. november 03. 13:34 - Mosolyka

Csak még nem látszik

mosolyka.jpg

Azt hiszem ebben a csipkés ruciban lehetnék én a "Csipkerózsika" a Halloween-bulin, de úgy döntöttem sokkal inkább egy olyan nőnek "öltözöm" aki az orvosi jóslatok ellenére fejlődik, egyre jobban van, egyenesebb a tartása és egyre távolabb kerül a kerekesszéktől. :)  Hiszem, tudom, tapasztalom, hogy a célok eléréséhez a képzeleterő, az hogy el tudom képzelni, amit meg fogok valósítani hozzásegít a KÉPességhez. Ez a kép most nekem segítség és nem titkolom, hogy ez a ruhácska is hozzátesz az elképzeléshez, hogy egy dögös, két lábon járó - jó fenekű  - nő vagyok. 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr5313157666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása