Megosztanám a különleges történeted!

2018. szeptember 01. 21:09 - Mosolyka

Csak küld be vagy szólj annak, kinek története felemelő! :)

SZERETNÉM MEGOSZTANI KÜLÖNLEGES TÖRTÉNETED! Mesélj kérlek ❤️ 

Pár hete nagyon ki voltam merülve. Alig bírtam felkelni az ágyból. Nagyon húzott vissza, hogy maradjak még és húzzam magamra a takarót és csak aludjak. Nem tettem, mert hetekkel ezelőtt elígérkeztem egy rendezvényre, ahol két előadást tartok vezetőknek és a csapataiknak. A kocsiban Siófókról Budapestre elaludtam. Szegénykékre ráhoztam a frászt, mert telefonon nem értek el, mert le volt halkítva és már meg kellett volna érkeznem.

forever_academy_180707-064.jpgNéhány perccel az előadásom előtt begurultam és bár talán kívülről nem látszott, de belül továbbra is kevés energiát éreztem. Azért mentem, mert számítottak rám és az adott szó, a szavam miatt, hogy ott leszek. Illetve azok a számomra nagyon kedves emberek miatt, akik meghívtak.Melinda Bucsku és Simon Janó, akiknek ezúton is giga gratuláció az esküvőjükhöz, imádni való pár vagytok! Továbbá szuper vezetők, szülők, emberek és ez nem a popó nyalás része. :) Tényleg!

Egy olyan nem mindennapi közösségbe csöppentem, ahol a mínusz 100-as energiaszintről plusz 1000-re emelkedett. Csupa mosoly, szeretet, elismerés és lelkesedés ölelt körbe. Köszönöm az élményt a csodát és a legvégén azt az egy percet, mikor arra kértetek csukjam be a szemem és élvezzem ki a visszajelzést ez előadásomra. Vastaps, éljenzés és csukott szemmel is érezhető szeretet érkezett felém. Köszönöm! Nem hiába éreztem, hogy ide érdemes elmennem. A belső kis hangunkra érdemes hallgatni, menni oda, ahova lelkünk hív. ❤️

Biztos vagyok benne, hogy több ezer olyan történet van, amit érdemes lenne másokkal is megosztani. Biztos Neked is van olyan történeted, amivel elő lehet varázsolni másokból az erőt. Amivel lelkesedést, mosolyt lehet adni, amit úgy érzel érdemes megosztani. Ehhez szeretném felajánlani az oldalam. Azt nem ígérem, hogy mindenkiét meg tudom osztani, de annyi olyan történetet szeretnék átadni, amennyit csak lehet. Főképp, ha ez örömöt okoz számodra és azoknak is, akik olvassák.

Küld be majd helyett MOST a történeted a mosolyka@mosolyka.com címemre egy jóminőségű megosztható saját hozzáillő fotóval, tárgyként mindenképp írd be: Örömöm megosztása.

Induljon a boldogság, a lelkesedés cunami. Várom a történeted!

Fent fotó: Tamás Pál

U.i.: Fenntartom annak a lehetőségét, hogy a beküldött történeted rövidebben osszam meg, vagy kisebb módosításokat tegyek benne, úgy hogy az eredeti tartalom megmaradjon.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr7914216063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása