Mi lesz a citromból?:)

2010. január 26. 21:02 - Mosolyka

       Élet olykor citromot nyom a szádba… de Te döntöd el, hogy savanyú képet vágsz hozzá, vagy limonádét csinálsz belőle! J  Azt hiszem, ezt most nem is ragoznám tovább… 

     Hétfőn reggel 7-re megérkezett értem a kocsi, amire egy könnyű mozdulattal fel is gurultam. Nem fagytam át és időben beértem dolgozni. Azt azért hozzátenném, hogy lefelé menet háttal szerettem volna kijönni a kocsiból, de a kerekesszék akkumulátora felakadt. Így a sofőr legnagyobb meglepetésére nő létemre egy 1 méterszer 1 méteres helyen a kocsi „csomagtartó” részében megfordultam. J Majd szemből jöttem le a rámpán. Nem egy nagy buszra kell gondolni, ez egy kisebb „dobozos” gépjármű. Nem rég értem haza, még neki látok egy kis izom mozgatásnak, majd álomba „imaginálom” magam. J Napközben rengeteg minden motoszkál a fejemben, amit megosztanék Veletek… remélem holnap több energiám lesz az íráshoz. Nem ám leszokni a blog olvasásról! J

    Mivel citrom az akad mindenkinél bőven… rengeteg limonádé gyártásról szeretnék hallani felöletek! J

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr931704893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása