30 cm...

2009. október 23. 20:01 - Mosolyka

   Hétfőn beszélgettem unokatesómmal MSN-en aki megkérdezte, hogy nincs-e ismerősöm aki spanyol táncot tud, mivel a fősulin egy spanyol estet kell adnia, spanyol specialitásokkal és a desszert előtt egy előadás emeli az est színvonalát. Nem utolsósorban a félévi jegyén is javít. :) Nos és azt hiszem itt a lényeg. :) Őszintén ilyen ismerőseim nincsenek, de „bólintottam”, hogy utána kérdezek. :) Másnap jogosan nekem szegezte a kérdést, hogy tudok-e neki segíteni, utána kérdeztem-e. Noh ekkor még a körbekérdezésig sem jutottam el, hogy őszinte legyek. Ekkor azt írta, hogy tudomása szerint nekem nincs lehetetlen. :) Noh és ezzel a mondattal igaza is volt, s „megnyert” egy pár flamenco táncost. Másnap addig nem nyugodtam, míg el nem intéztem Neki. Noh és nem is akárkiket kapott az estére. :P Sok sikert Lacus 29-én! :) A táncos párnak pedig nagy köszönet! :D

   Tegnap mentem Gergöhöz, aki ismét szóvá tette, hogy határozottan úgy látja, hogy a felső testem erősödött, kezd izmosodni a hátam is. :D:D:D:D Többszörös hurrá.:D:D:D Majd hazafelé nagyon kellet sietnem, hogy az utolsó alacsonypadlós 9-es buszt elkapjam. Ez sikerült is.:) Az egyik nagyon kedves buszvezető volt, akivel a végállomáson szóba elegyedtünk. Elmondta, hogy 30 cm-en múlik a Margit híd lezárásánál, hogy a Volvo (alacsonypadlós) járművek nem tudnak közlekedni és az is biztos, hogy ebben az évben még ez így is marad sajnos.  Annyira szűk helyet hagytak az okosok, hogy még így is centizni kell a vezetőknek, nehogy a villamosnak ütközzenek. Nos mivel 30 cm-en múlik, hogy hétköznap és hétvégente nem tudok közlekedni, úgy gondoltam ez már egy utolsó csepp volt a pohárban. Megkerestem egy ismerőst az egyik újságnál, aki ezt meg is írja. Vezető is mondta, hogy mindenképp piszkálni kell őket folyamatosan, mert, ha ezt így megtehetik, akkor ők se várják el, hogy megvásároljam a havi bérletet, ami:

Havi Budapest - bérlet mozgáskorlátozottaknak

8 350 F

 

 Mire fizessek ennyit????  Metrót tudjuk használni?  NEM

                                                A buszok 85%-ra NEM tudunk felszállni!

                                                Folytassam még?  :)   

 

Kőbánya városközpontba mellbevágott az a hír miszerint a következő busz, amire fel tudok szállni 1,5 óra múlva indul. Nem mondanám, hogy oly melegem lett volna… és még az eső is csöpögni kezdett.  Ekkor szembejött velem a másik nagyon kedves buszvezető, aki megkérdezte: „merre mész tündérem?:)”  Kicsit letörve, mondtam Neki, hogy haza mennék, de még van egy „kis” várakozási időm itt… Ekkor mondta, hogy menjek vele egy kört  és a garázsmenettel haza visz. :D:D:D Noh ekkor már fülig ért a szám.:) Haza jutok előbb!! KÖSZÖNÖM! :) 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr411470451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása