Mozgáskorlátozott "barát" dolgok...

2009. november 03. 22:43 - Mosolyka

      Szombaton Kittussal és szüleivel a Művészetek Palotájába mentük. Pontosítva elvittek engem. :) Nem voltam még ott eddig, de gondoltam, hogy mivel új építésű ezért akadálymentes is teljesen az épület. Noh akkor mesélném is mi történt. Második sorba szólt a jegyünk a földszintre. Bementünk az ajtón, ami a hangverseny terembe vezetett, majd mutattuk a jegyünket. A legelső ajtóhoz irányítottak minket, amivel problémám nem is lett volna, ha nem lépcsők vezetnek előre. Ha jól emlékszem a döccenések számára 8 lépcsőfok nehezítette az odajutást. Újra mutattuk a jegyünk, mire a válasz, hogy itt sajnos kerekesszék nem fér el, fel kellene menni a páholyba és ott kivesznek számomra egy széket. Mutattak vissza a lépcsők irányába, a lifthez… segíteni az emelésben, már viszont kevésbé voltak segítőkészek… felszóltak, hogy várjanak minket fent a másodikon. Itt már csak ketten voltunk, Kitti szüleit bekísérték a földszinti helyükre. Beszálltunk a liftbe, majd megnyomtuk a 2-es gombot. Megérkeztünk, majd kiszálltunk és mondtuk, hogy minket ideküldtek és elméletileg már várnak ránk.  Ők nekik nem szóltak és ez különben is az első. Én csak néztem… hisz a 2-es gombot nyomtuk meg. Ekkor érkezett a válasz, hogy el vannak számozva az emeletek. Nevetésbe kezdtem… ez a lépcsők után még egy plusz poén volt. Azt azért hozzátenném, hogy az előadás már 10 perce elkezdődött és mi még mindig csak bolyongtunk. Nos megnyomtuk a 3-as gombot, hogy feljussunk a másodikra. Ez amúgy vicc szerintem, de mindegy… erre nem képesek odafigyelni???  Már nagyon szerettem volna megtalálni a helyet. A másodikról ismét továbbirányítottak a másik oldali páholyhoz. Egyszerre sírtam és nevettem… :D Igazán szólhattak volna lent, hogy a másik lifttel menjünk, mert az visz a másik oldali emeletre. Akkor újra le a földszintre, majd egy nagy kör a másik lifthez. Amivel felmentünk a „harmadikra”… gondoltátok volna, hogy itt már jól voltak számozva a gombot? Noh mi egy újabb próbálkozás után rájöttünk. Ekkor szembejött velünk egy biztonsági őr, aki elmondta, hogy most sem vagyunk jó helyen. Ekkor már kicsúszott, hogy „ne szivassál”… :D Szegény meglepetten nézett, majd én is gyors elnézést kértem Tőle. Szerencsére jó kedvében kaptam el az őrünket…:) Majd végre 15 perc késéssel bejutottunk az előadásra. Hurrrááá! :) Leesett az állam ezek után. Megérte ez a herce hurca,  mert elvarázsoltak azok, amit láttam és hallottam. Az előadás: „Homokmesék” – Szentpéteri Csilla koncertje Cakó Ferenc élő homokanimációival

Nem tudom, hogy valaki látta-e Cakó Ferencet élőben alkotni homokkal, de ha nem, és tehetni mindenképp nézze meg. Ehhez pedig csodás muzsikát adott  Szentpéteri Cs. Egy kis ízelítő:

 https://www.youtube.com/watch?v=vyZts2ommt8&feature=fvsr

 Köszönöm, hogy elvittetek nagy élmény volt! :D

   Nagyon, nagyon dühítenek a BKV „storik”, de megtörtént ezért ezt is elmesélem. Húgomékhoz készültem vasárnap. Időben elindultam és sikeresen meg is érkeztem a 182-es megállóban.  Abban az órában egymás után 3 alacsonypadlós volt kiírva a menetrend szerint.

    Ugyan értem én azt is, hogy „Az adatok tájékoztató jellegűek, a menetrendtől eltérések előfordulhatnak.” de, azt, hogy ennyire eltérjenek, hogy egy sem érkezik és ez nem az első eset az már nagyon dühítőek, főleg mínusz fokokban. Ülni és várni, hogy majd a legközelebb talán… nem kellemes és akkor még enyhén fogalmaztam. Akár a bérlet árakhoz is írhatnánk: Az ÁRAK tájékoztató jellegűek, az ŐNÖK VÉLEMÉNYE SZERINT FIZZESSÉK AZ ÁR-ÉRTÉK ARÁNYT… A legdühítőbb talán az volt, hogy a 184-es busz folyamatosan alacsonypadlós volt…Mindig felcsillant a reményem, hogy jön és vége a fagyoskodásnak. Egy órás várakozás után felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik elmondták, hogy a következő már az lesz. A 18:03-as indulással ami 18: 15-re ér Szarvashoz végre eljutottam a tervezett helyre. Bár ez ki sem volt írva... még tájékoztatásképpen sem…

   8 környékén mikor haza indultam volna, már a biztosra akartam menni és sikerült is elérni az ügyfélszolgálatot. A válasz arra, hogy mikor megy alacsony busz hazafelé meglepett és dühített. Már nincs több, amivel oda ment az volt az utolsó. Ugyan azzal a hölggyel beszéltem, mint néhány órával azelőtt.  Ő nagyon kedves és segítő is volt! Tudtam, hogy Vele kiabálni és rázúdítani a gondolatimat felesleges, így inkább elmondtam Neki a helyzetet és hogy kiírás szerint 8 alanyonpadlósnak kellett volna jönnie az nap még… ha ők elvárják a havi bérlet befizetését, szerintem elvárhatom én is, hogy hazajussak… Nem???

   

  Ennyiben, nem hagyhattam normálisan megkértem őket, hogy oldják meg a fennálló helyzetet. Legalább az egyik 184-es számomra is használható buszt rakják át a vonalra. Hölgy segített és elintézte! Egy óra 45 perccel később megérkezett én pedig sikeresen hazajutottam. Mind ezek nem természetes dolgok náluk (pedig ez egy szolgáltatás, amiért MI fizetünk is). KI KELL NYITNI A SZÁNKAT ÉS ELINTÉZNI!  További lépéseket fogok tenni, ez nem kérdés…

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr791497280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása