Sajnálatnak itt helye nincs!

2011. október 13. 16:51 - Mosolyka

Huszonhárom évem alatt soha nem fogócskáztam, nem másztam kötélre, és nem táncoltam a két lábamon. Se lassút, se pörgőst. Nem telt el úgy nap, hogy ne kértem volna segítséget, és ne mondtam volna ki a köszönöm szót. Nem sétáltam szakadó esőben, és nem futottam bele egy forró napon a hűvös Balatonba. Nem ugróköteleztem, és nem másztam bordásfalra. Nem indultam zsákban futáson, és nem hulahoppkarikáztam.  Nem feküdtem bele télen a hóba, és nem rajzoltam abba angyalkát.

Viszont megtudtam, milyen az, mikor azért szeretnek, ami belül van, és nem a külső miatt. Azt, hogy milyen egy őszinte ölelés, és azt is, hogy milyen egy apró fejlődés. Milyen az igaz barát, és szerető család. Több országban láttam a felkelő Napot, és az égen a ragyogó Holdat. Kaptam váratlan szívemnek kedves üzeneteket, ébredtem egy szerető férfi puszijára. Kaptam pici gyerekektől és felnőttektől őszinte mosolyokat. Számtalan meglepetéssel gazdagodtam, és megtanultam annak örülni, amim van és nem azon szomorkodni, ami hiányzik az életemből.

Most pedig körbenézek és boldognak érzem magam, pont ott, ahol vagyok.

Fogadjátok tőlem az egyik kedvenc néhány soromat Veronica A. Shoffstalltól.

“Egy idő után megtanulod a finom különbségtételt a kézfogás és az önfeladás között,
És megtanulod, hogy a vonzalom nem azonos a szerelemmel és a társaság a biztonsággal,
És kezded megérteni, hogy a csók nem pecsét és a bók nem esküszó,
És hozzászoksz, hogy emelt fővel és nyitott szemmel fogadd a vereséget, a felnőtt méltóságával, nem pedig a gyermek kétségbeesésével,
És belejössz, hogy minden tervedet a mára alapozd, mert a holnap talaja túl ingatag ehhez.
Egy idő után kitapasztalod, hogy még a napsugár is éget, ha túl sokáig ér.
Műveled hát saját kertecskédet, magad ékesíted fel lelkedet, nem mástól várod, hogy virágot hozzon neked.
És megtanulod, hogy valóban sokat kibírsz…
Hogy valóban erős vagy.
És valóban értékes.”

Ha tetszett, amit olvastál lájkolj…

Látogass vissza gyakran…

Csatlakozz Mosolyka – Kerekesszékkel a világ Facebook oldalához…

Osztd meg ismerőseiddel…

Küldd át a kollégáknak…

Mesélj róla a buszon…

Kommenetelj…

Vagy csak mosolyogj egyet, és legyen szép napot! :)

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr23300775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása