Séta a múltban...

2010. január 16. 19:29 - Mosolyka

    Jó néhány évvel ezelőtt találkoztam a „Séta a múltban” című filmmel. Bár akkor még nem tudtam a címét. Hetekkel ezelőtt a „véletlennek” köszönhetően rátaláltam újra. Megnéztem és ismét csodás perceket okozott nekem.  Talán kezdetben egy szokásos hollywoodi  romantikus  „csöpögös” filmnek tűnik, de a közepe felé rájövünk, hogy itt sokkal többről van szó. Értékekről, szeretetről…  Nem titkolom, hogy nem maradt szárazon a szemem… Nem minden napi hozzáállást láthatunk egy betegséghez, ami állttal széppé és élvezhető válik az élet. Szerintem mindenkinek kellene egy olyan „lista”, amit mindenképpen szeretne megtenni, átélni. Ne csak akkor élvezzük ki az élet minden percét, ha már tudjuk nincs sok hátra… Nem szenvedni születtünk, ha nem boldognak lenni! J Tény, hogy vannak akadályok, de azok pedig leküzdésre várnak. Nem gondoljátok, hogy túl könnyű lenne a világ, ha nem lennének megoldásra váró dolgok? Hol maradnának a sikerélmények? Mihez viszonyítanánk a „jót”, ha nem lenne „rossz”? A filmet, aki teheti, nézze meg!  A youtube videó megosztó portálon az egész film megtekinthető! J A visszajelzéseket pedig nagyon várom ám! J

Film egészben: https://www.youtube.com/watch?v=0ozPluyox04&feature=PlayList&p=799C5E0CA6304483&index=0 

(Értelemszerűen "Séta a múltban part 1" majd "... par 2" ..."part 14-ig" )

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr61677654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása