3...2...1... Felvétel :)

2010. január 28. 19:43 - Mosolyka

      Hosszas keresgetés után megtaláltuk a Fortuna stúdiót Kittusommal és Péterrel  ( szállító szolgálat munkatársa). Miközben Péter csupa jó kívánságokkal látott el, inycsiklandozó édes illat csapott meg. Egy gyors terepszemle után felcsillant a szemem előtt egy kis bódé, ahol kürtös kalácsot árultak. Kittuskám már ment is, hogy meglepje a kis „bénáját”, majd még az amúgy is csodás élményekben gazdag fahéjas finomság mellé egy nagy adag sült gesztenyét is kaptam. Imádom, a gesztenyét is és Őt is. J Köszönöm! Megérkezve a felvétel helyszínére, ismerős arcokat véltem felfedezni. A tavalyi forgatásnál az egyik operatőr volt, aki rögtön meg is kérdezte, hogyan állok a dolgokkal. Mosolyogva válaszoltam, hogy már állnak, akarom mondani,  állok. J Majd egy kinyomtatott képet szedtem elő a táskámból, ami ugyan nem véletlen, de nem erre a célra volt nálam és már mutattam is Neki. J  Néhány perccel később Juszt László jött velem szembe, akin nagy öröm látszott. Szóba is elegyedtünk pár mondat erejéig, majd közben én meg is állapítottam, hogy nem ám csak én izmosodom, de Ő is. :) Gyorsan kerítettek nekem egy rámpát, amivel könnyedén tudtam felmenni a beszélgetés helyszínére. Majd még előtte viccesen megjegyezte Laci, hogy miért is nem pattanok ki és rakom fel én. J Drága Lacikám, hamarosan, hamarosan. J  Mindenki nagyon kedves volt és nagyon örültek az eddigi fejlődéseknek.  Jól éreztem magam! J Az adást jövő hét kedden 20:30-kor láthatjátok az ATV-n.  A közönség soraiban tündéri idős hölgyek ültek, volt köztük egy igazán imádni való. Borzasztó nagy lelkesedéssel és örömmel az arcán mesélt a gyerekeiről, unokáiról és a dédunokáiról. Legszívesebben megölelgettük volna Őket Kittussal, bár lehet meglepő arcokat kaptunk volna viszonzásul. J

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr951710745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása