Kukucs :)

2010. március 18. 23:23 - Mosolyka

  Ma délután begurultam a postára, mert már ideje volt tennem egy tiszteletkört. Az elmúlt hónapokban nagy átalakítások voltak.  A hosszú éveken keresztül jól bevált ablakos rendszert átváltották pultos megoldásra. Szép, igényes és elegáns is az új arculat. Egyet viszont nem vettek figyelembe… Ha kerekes járgánnyal mész, pont nem látsz semmit a pult magassága miatt. Gondolom, nem sokan gondolkoztatok el azon, hogy milyen úgy sorra kerülni, hogy nem  látszol ki a pult mögül. Nem csodálom mondjuk, én sem tanakodom azon, hogy milyen nehéz felmenni a 10. emeletre lift nélkül. :) Az újabb fenomenális újitás még, hogy az eddig automatán nyíló ajtó, mostantól manuálisan nyílik. Próbálta ezt már valakai kinyitni kerekesszékben ülve? (Nem könnyű :)  Apróságok, de nem nekünk! Tegnap előttem sétált egy gyengén látó férfi. A szokásos tempómmal mentem, majd rájöttem úgyis egy irányba megyünk, inkább mögötte megyek szépen csendben… nem tudok neki nagy biztonságot nyújtani azzal, hogy ott vagyok, de magamból kiindulva sokszor jól esik az emberek spontán segítsége vagy csak az, hogy megkérdezik tudnak-e bármiben segíteni. 

   Ma végérvényesen megérkezett a tavasz. Imádom, és az a leírhatatlanul kellemes tavasz illat teljesen feltöltött hazafelé. Még akkor is  mosolyogtam, amikor a barátságtalan buszvezető akkora „lelkesedéssel” hajtotta ki a buszon a rámpát, hogy a nagy porfelhő csak úgy szállt bele az arcomba. Nem baj, vidáman felgurultam és nagy mosollyal megköszöntem neki. Szerintem nem igazán értette mi „bajom” van.  :)  Noh, de csókolom Bácsi, ha jó kedv van, akkor minden lila ködben van és nem szürke porfelhőben. :)

   Jut eszembe, egy kicsit visszakanyarodva az akadálymentes környezethez. A „Begurulunk” honlapján szeretnénk egy olyan listát készíteni, amely azokat a helyek sorolja fel, ahova könnyedén bejuthatunk kerekesszékkel vagy akár babakocsival is. Legyen ez akár hivatal, posta, mozi, bolt, étterem, szórakozóhely  vagy fitnesz terem.  Jó valószínűleg nem a futópadnál állnánk sorba… :) Ebben számítok a Ti segítségetekre is, hogy hova lehet könnyen begurulni. :)  A mosolyka.f@gmail.com várom az ötleteket.  :) Előre is nagyon köszönöm! 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr361851177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása