Nem akarom feladni…

2012. március 20. 22:39 - Mosolyka

Három sort bepötyögök, majd egy könnyed mozdulattal benyomom a törlés gombot… ezt játszom már lassan két órája. Nem akarom feladni…

Ki akarom magamból adni, ami bennem van ott nagyon mélyen. Őszinte leszek, már elkészítettem egy amolyan „ szösszenet a nyomi fejéből” írást, de a nagy semmiről csacsogtam, ráadásul borzasztóan erőltetetten próbáltam valami humorosat „papírra vetni”…

Majd megkérdeztem Barbusomat. Na, milyen? Pontosan tudtam, hogy egy szörnyűséget alkottam, de próbáltam a könnyebb utat választani. Egy picit leplezni, ami bennem van, talán hallgatni…(nem el, csak még egy picit feldolgozni) de közben meg vágytam arra, hogy jöjjön valami, amitől elkezd kijönni belőlem.

Magamhoz tértem.

Írom azt, ami most valójában kavarog a fejemben.

Ma vettem egy csomag gyurmát, majd lecsippentettem belőle… na jó, ferdítek…egy papírvágó olló segítségével levágtam egy aprócska darabot a csücskéből. Már ez egy kicsit aggasztott – mármint, hogy ilyen módszerhez kellett folyamodom, mert nem volt annyi erőm, hogy letörjek belőle egy kicsit. Majd azt gondoltam, hogy már jön a sikerélmény és képes leszek azt a kisujjnyi darabot meggyúrni. Tévedtem. Mintha egy kavicsot próbáltam volna összenyomni. Erőlködtem, de egyre inkább láttam, hogy ez így nem fog menni. Ijesztő volt, de nem esem pánikba, mondogattam magamban.

Majd fellélegeztem egy picit. Elárasztott a remény… remény a gyógyulásomban.

„Kedves Mosolyka!

Az életszeretetedért, a vidám életigenlésedért, a másoknak adott mosolyért, a
babszemeidért, a küzdeni tudó bátorságodért…”


Ajándékutalvány 

A Guna cég magyarországi képviselete a Mesopharma Kft. Hozzájárul Mosolyka gyógyulásához 50 db Guna MD kollagén ampullával. A terápiás kezeléseket pedig Dr. Tusor Erzsébet ajánlotta fel.

Jó egészséget kívánunk!

Dr. Tusor Erzsébet
Dr. Rékassy Balázs 

A kezelések kiegészítéseként pedig Ács Józsefné Ildikó vesz kezei alá, aki fizikoterápiával, gyógymasszázzsal és mágnesterápiával foglalkozik. 

Jövő héten csütörtökön kezdjük a terápiát Tusival. Ebből merítek most nagyon sok erőt, és a Ti lájkjaitokból, ami most számomra egy jó szoros öleléssel ér fel…

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyka.blog.hu/api/trackback/id/tr354329496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása